APA:
کپیایمان خان، نیلوفر، ایکانی، صدیقه، و فخاریان، میثم. (1392). بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر رضایت, وفاداری و تبلیغات شفاهی (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شهر سمنان). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 10(32)، 59-78. SID. https://sid.ir/paper/490830/fa
Vancouver:
کپیایمان خان نیلوفر، ایکانی صدیقه، فخاریان میثم. بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر رضایت, وفاداری و تبلیغات شفاهی (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شهر سمنان). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1392؛10(32):59-78. Available from: https://sid.ir/paper/490830/fa
IEEE:
کپینیلوفر ایمان خان، صدیقه ایکانی، و میثم فخاریان، “بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر رضایت, وفاداری و تبلیغات شفاهی (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شهر سمنان)،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 10، no. 32، pp. 59–78، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/490830/fa