APA:
کپیحقیقی، محمد، و کیماسی، مسعود. (1382). وفاداری خدمت: اثرات کیفیت خدمات و نقش میانجی رضایت مندی مشتری. دانش مدیریت، 16(60-61)، 53-72. SID. https://sid.ir/paper/465402/fa
Vancouver:
کپیحقیقی محمد، کیماسی مسعود. وفاداری خدمت: اثرات کیفیت خدمات و نقش میانجی رضایت مندی مشتری. دانش مدیریت[Internet]. 1382؛16(60-61):53-72. Available from: https://sid.ir/paper/465402/fa
IEEE:
کپیمحمد حقیقی، و مسعود کیماسی، “وفاداری خدمت: اثرات کیفیت خدمات و نقش میانجی رضایت مندی مشتری،” دانش مدیریت، vol. 16، no. 60-61، pp. 53–72، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/465402/fa