APA:
کپیحقیقی، محمد، و خلیل، مریم. (1390). بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان. مدیریت فرهنگ سازمانی، 9(2 (پیاپی 24))، 83-102. SID. https://sid.ir/paper/491848/fa
Vancouver:
کپیحقیقی محمد، خلیل مریم. بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان. مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1390؛9(2 (پیاپی 24)):83-102. Available from: https://sid.ir/paper/491848/fa
IEEE:
کپیمحمد حقیقی، و مریم خلیل، “بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 9، no. 2 (پیاپی 24)، pp. 83–102، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/491848/fa