APA:
کپیجمالی فیروزآبادی، کامران، و اکباتانی، غزاله. (1393). الگوی کاربرد روش QFD و ماتریس QSPM جهت کسب انواع دانش مشتریان در مدیریت دانش مشتری (در حوزه صنعت خودروسازی). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 11(34)، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/492517/fa
Vancouver:
کپیجمالی فیروزآبادی کامران، اکباتانی غزاله. الگوی کاربرد روش QFD و ماتریس QSPM جهت کسب انواع دانش مشتریان در مدیریت دانش مشتری (در حوزه صنعت خودروسازی). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1393؛11(34):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/492517/fa
IEEE:
کپیکامران جمالی فیروزآبادی، و غزاله اکباتانی، “الگوی کاربرد روش QFD و ماتریس QSPM جهت کسب انواع دانش مشتریان در مدیریت دانش مشتری (در حوزه صنعت خودروسازی)،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 11، no. 34، pp. 1–20، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/492517/fa