APA:
کپیقنادان، ع.ر.، و امام علیزاده، ن.. (1387). شناسایی و رتبه بندی فاکتورهای موثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در کسب و کارهای الکترونیکی. همایش ملی تجارت الکترونیک، 5(4)، 1-11. SID. https://sid.ir/paper/493127/fa
Vancouver:
کپیقنادان ع.ر.، امام علیزاده ن.. شناسایی و رتبه بندی فاکتورهای موثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در کسب و کارهای الکترونیکی. همایش ملی تجارت الکترونیک[Internet]. 1387؛5(4):1-11. Available from: https://sid.ir/paper/493127/fa
IEEE:
کپیع.ر. قنادان، و ن. امام علیزاده، “شناسایی و رتبه بندی فاکتورهای موثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در کسب و کارهای الکترونیکی،” همایش ملی تجارت الکترونیک، vol. 5، no. 4، pp. 1–11، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493127/fa