APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، صالحی صدقیانی، جمشید، و هرندی، آزین. (1391). تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری هتل های پارس). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 7(17)، 1-32. SID. https://sid.ir/paper/493612/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، صالحی صدقیانی جمشید، هرندی آزین. تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری هتل های پارس). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1391؛7(17):1-32. Available from: https://sid.ir/paper/493612/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، جمشید صالحی صدقیانی، و آزین هرندی، “تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری هتل های پارس)،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 7، no. 17، pp. 1–32، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493612/fa