APA:
کپیفیضی، کامران، و تاتاری، سعید. (1383). بهبود کیفیت خدمات در پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (پیمایش بر مبنای مدل کیفیت خدمات). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، -(5)، 53-85. SID. https://sid.ir/paper/493747/fa
Vancouver:
کپیفیضی کامران، تاتاری سعید. بهبود کیفیت خدمات در پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (پیمایش بر مبنای مدل کیفیت خدمات). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1383؛-(5):53-85. Available from: https://sid.ir/paper/493747/fa
IEEE:
کپیکامران فیضی، و سعید تاتاری، “بهبود کیفیت خدمات در پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (پیمایش بر مبنای مدل کیفیت خدمات)،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. -، no. 5، pp. 53–85، 1383، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493747/fa