APA:
کپیخیری، بهرام، و زمانی، محمدسعید. (1390). بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند. مدیریت کسب و کار، 3(12)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/493851/fa
Vancouver:
کپیخیری بهرام، زمانی محمدسعید. بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1390؛3(12):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/493851/fa
IEEE:
کپیبهرام خیری، و محمدسعید زمانی، “بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند،” مدیریت کسب و کار، vol. 3، no. 12، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493851/fa