APA:
کپییوسفی زاد، امیر، و ثریایی، علی. (1397). بررسی و خوشه بندی مشتریان, بر اساس مدل RFM و طراحی الگویی برای ارائه خدمات به مشتریان کلیدی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 10(20 )، 175-198. SID. https://sid.ir/paper/360838/fa
Vancouver:
کپییوسفی زاد امیر، ثریایی علی. بررسی و خوشه بندی مشتریان, بر اساس مدل RFM و طراحی الگویی برای ارائه خدمات به مشتریان کلیدی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی[Internet]. 1397؛10(20 ):175-198. Available from: https://sid.ir/paper/360838/fa
IEEE:
کپیامیر یوسفی زاد، و علی ثریایی، “بررسی و خوشه بندی مشتریان, بر اساس مدل RFM و طراحی الگویی برای ارائه خدمات به مشتریان کلیدی،” پژوهشنامه مدیریت اجرایی، vol. 10، no. 20 ، pp. 175–198، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/360838/fa