APA:
کپیفرهنگی، ع.ا.، فیروزیان، م.، و موسویان، ا.. (1388). بررسی اثربخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف. مدیریت بازاریابی، -(7)، 19-37. SID. https://sid.ir/paper/499973/fa
Vancouver:
کپیفرهنگی ع.ا.، فیروزیان م.، موسویان ا.. بررسی اثربخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1388؛-(7):19-37. Available from: https://sid.ir/paper/499973/fa
IEEE:
کپیع.ا. فرهنگی، م. فیروزیان، و ا. موسویان، “بررسی اثربخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف،” مدیریت بازاریابی، vol. -، no. 7، pp. 19–37، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/499973/fa