مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,025
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

694
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگویی برای آموزش های مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور

صفحات

 صفحه شروع 35 | صفحه پایان 59

چکیده

 تا به امروز آموزش مبتنی بر وب روند رو به رشدی را طی نموده است. تعداد بی شماری از دوره های آموزش مبتنی بر وب توسط موسسات آموزشی در سرتاسر دنیا ارائه شده است. برغم افزایش چشم گیر دوره های مبتنی بر وب و فراگیرانی که در این دوره ها ثبت نام می کنند, نشانه های زیادی مبنی بر اینکه دوره های فوق در برآورده سازی نیازهای فراگیران ناموفق بوده و فراگیران تجارب ناموفقی را از چنین دوره هایی به یاد دارند, به چشم می خورد. در این بین نتایج بسیاری از تحقیقات نشان می دهد عامل حضور, عامل مهمی در پیشرفت و موثر بودن همه آموزش ها از جمله آموزش های سنتی و از راه دور بوده و همبستگی بالایی با پیشرفت تحصیلی و رضایت فراگیران دارد. بر این اساس, پژوهش حاضر باهدف طراحی الگویی برای آموزش های مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور انجام شد. روش تحقیق مورد استفاده در این مطالعه, تحلیل محتوای کیفی از نوع قیاسی بود جامعه پژوهش, شامل کلیه منابع و مقالات مرتبط نمایه شده در پایگاه های اطلاعاتی پروکوئیست, اسپرینگر, ساینسدایرکت, امرالد, ابسکو, سیج, اریک, و گوگل اسکولار بود. نمونه برداری از این منابع با روش نمونه گیری هدفمند انجام گرفت, 39 مقاله و کتاب مطابق معیارهای مورد نظر بررسی شد و داده های حاصله برای تشکیل چهارچوب پیشنهادی تلفیق گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    تقی زاده، عباس، حاتمی، جواد، فردانش، هاشم، و نوروزی، امید. (1395). طراحی الگویی برای آموزش های مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور. پژوهش در نظام های آموزشی، 10(35)، 35-59. SID. https://sid.ir/paper/501873/fa

    Vancouver: کپی

    تقی زاده عباس، حاتمی جواد، فردانش هاشم، نوروزی امید. طراحی الگویی برای آموزش های مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1395؛10(35):35-59. Available from: https://sid.ir/paper/501873/fa

    IEEE: کپی

    عباس تقی زاده، جواد حاتمی، هاشم فردانش، و امید نوروزی، “طراحی الگویی برای آموزش های مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 10، no. 35، pp. 35–59، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/501873/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button