APA:
کپییزدخواستی، ف.، و شهبازی، م.. (1391). بررسی تاثیر روش دوسا (Dohsa) در کاهش علایم بیش فعالی نقص توجه و افزایش مهارت های اجتماعی دانش آموزان مبتلا به بیش فعالی و نقص توجه 6 تا 11 سال. پژوهش در علوم توانبخشی، 8(5)، 877-877. SID. https://sid.ir/paper/502582/fa
Vancouver:
کپییزدخواستی ف.، شهبازی م.. بررسی تاثیر روش دوسا (Dohsa) در کاهش علایم بیش فعالی نقص توجه و افزایش مهارت های اجتماعی دانش آموزان مبتلا به بیش فعالی و نقص توجه 6 تا 11 سال. پژوهش در علوم توانبخشی[Internet]. 1391؛8(5):877-877. Available from: https://sid.ir/paper/502582/fa
IEEE:
کپیف. یزدخواستی، و م. شهبازی، “بررسی تاثیر روش دوسا (Dohsa) در کاهش علایم بیش فعالی نقص توجه و افزایش مهارت های اجتماعی دانش آموزان مبتلا به بیش فعالی و نقص توجه 6 تا 11 سال،” پژوهش در علوم توانبخشی، vol. 8، no. 5، pp. 877–877، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/502582/fa