APA:
کپیبیات، مرضیه، هاشمی، زهرا، و نقش، زهرا. (1394). مدل علی پیش بینی عملکرد درس زبان انگلیسی: نقش ارزش تکلیف, خودکارآمدی زبان انگلیسی, ادراک از ساختار هدفی کلاس, اضطراب زبان خارجی و راهبردهای شناختی. پژوهش در نظام های آموزشی، 9(31)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/502594/fa
Vancouver:
کپیبیات مرضیه، هاشمی زهرا، نقش زهرا. مدل علی پیش بینی عملکرد درس زبان انگلیسی: نقش ارزش تکلیف, خودکارآمدی زبان انگلیسی, ادراک از ساختار هدفی کلاس, اضطراب زبان خارجی و راهبردهای شناختی. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1394؛9(31):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/502594/fa
IEEE:
کپیمرضیه بیات، زهرا هاشمی، و زهرا نقش، “مدل علی پیش بینی عملکرد درس زبان انگلیسی: نقش ارزش تکلیف, خودکارآمدی زبان انگلیسی, ادراک از ساختار هدفی کلاس, اضطراب زبان خارجی و راهبردهای شناختی،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 9، no. 31، pp. 0–0، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/502594/fa