APA:
کپیزمینی، سهیلا، برزگری، لیلی، هاشمی، تورج، و کیانی، رقیه. (1390). نقش خودکارآمدی, جهت گیری های انگیزشی و راهبردهای یادگیری زبان در پیش بینی عملکرد تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، 18(1)، 207-222. SID. https://sid.ir/paper/186628/fa
Vancouver:
کپیزمینی سهیلا، برزگری لیلی، هاشمی تورج، کیانی رقیه. نقش خودکارآمدی, جهت گیری های انگیزشی و راهبردهای یادگیری زبان در پیش بینی عملکرد تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1390؛18(1):207-222. Available from: https://sid.ir/paper/186628/fa
IEEE:
کپیسهیلا زمینی، لیلی برزگری، تورج هاشمی، و رقیه کیانی، “نقش خودکارآمدی, جهت گیری های انگیزشی و راهبردهای یادگیری زبان در پیش بینی عملکرد تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان،” دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، vol. 18، no. 1، pp. 207–222، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/186628/fa