APA:
کپیکلهر، منصوره، و مهران، گلنار. (1394). تاثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه. پژوهش در نظام های آموزشی، 9(29)، 193-217. SID. https://sid.ir/paper/504150/fa
Vancouver:
کپیکلهر منصوره، مهران گلنار. تاثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1394؛9(29):193-217. Available from: https://sid.ir/paper/504150/fa
IEEE:
کپیمنصوره کلهر، و گلنار مهران، “تاثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 9، no. 29، pp. 193–217، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/504150/fa