Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,012
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

273
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه

صفحات

 صفحه شروع 193 | صفحه پایان 217

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کلهر، منصوره، و مهران، گلنار. (1394). تاثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه. پژوهش در نظام های آموزشی، 9(29)، 193-217. SID. https://sid.ir/paper/504150/fa

    Vancouver: کپی

    کلهر منصوره، مهران گلنار. تاثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1394؛9(29):193-217. Available from: https://sid.ir/paper/504150/fa

    IEEE: کپی

    منصوره کلهر، و گلنار مهران، “تاثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 9، no. 29، pp. 193–217، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/504150/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا