APA:
کپیمصرآبادی، جواد، و استوار، نگار. (1388). اثربخشی نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دروس زیست شناسی, روان شناسی و فیزیک. اندیشه های نوین تربیتی، 5(1)، 93-114. SID. https://sid.ir/paper/86725/fa
Vancouver:
کپیمصرآبادی جواد، استوار نگار. اثربخشی نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دروس زیست شناسی, روان شناسی و فیزیک. اندیشه های نوین تربیتی[Internet]. 1388؛5(1):93-114. Available from: https://sid.ir/paper/86725/fa
IEEE:
کپیجواد مصرآبادی، و نگار استوار، “اثربخشی نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دروس زیست شناسی, روان شناسی و فیزیک،” اندیشه های نوین تربیتی، vol. 5، no. 1، pp. 93–114، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/86725/fa