APA:
کپیشامی زنجانی، مهدی، و نجف لو، فاطمه. (1390). ارائه چارچوبی مفهومی برای نوع شناسی دانش مشتری. مدیریت فناوری اطلاعات، 3(9)، 163-189. SID. https://sid.ir/paper/504777/fa
Vancouver:
کپیشامی زنجانی مهدی، نجف لو فاطمه. ارائه چارچوبی مفهومی برای نوع شناسی دانش مشتری. مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1390؛3(9):163-189. Available from: https://sid.ir/paper/504777/fa
IEEE:
کپیمهدی شامی زنجانی، و فاطمه نجف لو، “ارائه چارچوبی مفهومی برای نوع شناسی دانش مشتری،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 3، no. 9، pp. 163–189، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/504777/fa