مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,243
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,057
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک در افزایش منابع بانک ملت استان لرستان

صفحات

 صفحه شروع 61 | صفحه پایان 68

چکیده

 با توجه به ورود و توسعه شگفت انگیز تکنولوژی و فناوری اطلاعات در عرصه های مختلف صنعتی, تجاری و خدماتی می توان یکی از مهم ترین بخش های تاثیر گرفته از این تکنولوژی را بخش ارائه خدمات مالی در نظر گرفت. عدم نیاز به حضور فیزیکی افراد, جهت استفاده از خدمات مالی مختلف و همچنین ارائه خدمات الکترونیکی مختلف از سوی بانک ها سبب سهولت دسترسی به خدمات و نیز تنوع ارائه خدمات شده است. در حال حاضر برای بانک ها دانستن این نکته که استفاده از این خدمات الکترونیکی بر روی جذب منابع بانک تاثیرگذار است, حائز اهمیت فراوان است. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک در افزایش منابع بانک ملت استان لرستان می باشد. این تحقیق به لحاظ روش, توصیفی- علی است. جامعه آماری کارکنان شعب بانک ملت استان لرستان می باشند که 150 نفر می باشند. برای محاسبه نمونه از جامعه تحقیق با توجه به فرمول کوکران در می یابیم, بایستی 108 پرسشنامه تهیه و در بین اعضای نمونه توزیع گردد. برای جمع آوری اطلاعات, از پرسشنامه استاندارد استفاده شد که روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفت. اطلاعات با استفاده از روش آمار توصیفی (جداول و نمودارها) و آمار استنباطی (آزمون دوجمله ای و آزمون رتبه ای فریدمن) و با بهره گیری از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بر اساس فرضیه های تحقیق نشان داده شد که استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (تلفن بانک, اینترنت بانک, همراه بانک, دستگاه پایانه فروش و دستگاه خودپرداز) بر افزایش منابع بانک ملت تاثیر می گذارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فرهنگی، علی اکبر، بهرامی، حمیدرضا، و زارع علمی، حمزه. (1394). بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک در افزایش منابع بانک ملت استان لرستان. مدیریت توسعه و تحول، 7(21)، 61-68. SID. https://sid.ir/paper/506101/fa

    Vancouver: کپی

    فرهنگی علی اکبر، بهرامی حمیدرضا، زارع علمی حمزه. بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک در افزایش منابع بانک ملت استان لرستان. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1394؛7(21):61-68. Available from: https://sid.ir/paper/506101/fa

    IEEE: کپی

    علی اکبر فرهنگی، حمیدرضا بهرامی، و حمزه زارع علمی، “بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک در افزایش منابع بانک ملت استان لرستان،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 7، no. 21، pp. 61–68، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506101/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button