APA:
کپیکمری، سامان، و فولادچنگ، محبوبه. (1395). رابطه رویکردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان گروه های علوم انسانی و فنی مهندسی با توجه به نقش جنسیت. مطالعات آموزش و آموزشگاهی، 5(15 )، 100-120. SID. https://sid.ir/paper/507941/fa
Vancouver:
کپیکمری سامان، فولادچنگ محبوبه. رابطه رویکردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان گروه های علوم انسانی و فنی مهندسی با توجه به نقش جنسیت. مطالعات آموزش و آموزشگاهی[Internet]. 1395؛5(15 ):100-120. Available from: https://sid.ir/paper/507941/fa
IEEE:
کپیسامان کمری، و محبوبه فولادچنگ، “رابطه رویکردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان گروه های علوم انسانی و فنی مهندسی با توجه به نقش جنسیت،” مطالعات آموزش و آموزشگاهی، vol. 5، no. 15 ، pp. 100–120، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/507941/fa