Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

602
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

186
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر وفاداری تماشاچیان به برند باشگاه های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه ای فوتبال

صفحات

 صفحه شروع 183 | صفحه پایان 195

چکیده

 هدف از این پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری تماشاچیان به بر ند باشگاه های پرطرفدار تهرانی لیگ برتر فوتبال می باشد. روش تحقیق توصیفی - پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است. تعداد 325 نفر از تماشاچیانی که در یکی از بازی های خانگی تیم های استقلال و پرسپولیس بلیت تهیه کرده و به ورزشگاه رفته اند پرسشنامه محقق ساخته ایی با 41 سوال را تکمیل کردند. پایایی درونی سوالات با استفاده از روش آلفای کرونباخ 0.841 محاسبه گردید. جهت توصیف ویژگی های جمعیت شناختی تماشاچیان از آمار توصیفی و برای نرمال بودن داده های جمع آوری شده آزمون کلموگروف - اسمیرنوف مورد استفاده قرار گرفت. جهت تعیین عوامل تاثیرگذار بر وفاداری تماشاچیان تحلیل عامل اکتشافی انجام شد. پنج عامل مالی - رفاهی, مدیریت ورزشگاه, عاطفی, کیفیت فنی, ارتباطات - اطلاعات شناسایی گردید. به منظور اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری تماشاچی و حضور مجدد ایشان در ورزشگاه واریانس تبیین شده هر عامل (ارزش ویژه) مورد بررسی قرار گرفت و به ترتیب عوامل مالی - رفاهی, مدیریت ورزشگاه, عاطفی, کیفیت فنی, ارتباطات - اطلاعات در رتبه اول تا پنجم قرار گرفتند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    بهرام فرد، هیوا، سجادی، نصراله، و تکلی، همیلا. (1396). شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر وفاداری تماشاچیان به برند باشگاه های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه ای فوتبال. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 9(2 )، 183-195. SID. https://sid.ir/paper/508034/fa

    Vancouver: کپی

    بهرام فرد هیوا، سجادی نصراله، تکلی همیلا. شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر وفاداری تماشاچیان به برند باشگاه های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه ای فوتبال. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش[Internet]. 1396؛9(2 ):183-195. Available from: https://sid.ir/paper/508034/fa

    IEEE: کپی

    هیوا بهرام فرد، نصراله سجادی، و همیلا تکلی، “شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر وفاداری تماشاچیان به برند باشگاه های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه ای فوتبال،” پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، vol. 9، no. 2 ، pp. 183–195، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/508034/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا