APA:
کپیسلطان حسینی، محمد، نصراصفهانی، داوود، و جوانی، وجیهه. (1392). تعیین تفاوت میزان اهمیت وفاداری به برند در میان هواداران تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران بر حسب ویژگی های جمعیت شناختی آن ها. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 5(18)، 33-49. SID. https://sid.ir/paper/234550/fa
Vancouver:
کپیسلطان حسینی محمد، نصراصفهانی داوود، جوانی وجیهه. تعیین تفاوت میزان اهمیت وفاداری به برند در میان هواداران تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران بر حسب ویژگی های جمعیت شناختی آن ها. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1392؛5(18):33-49. Available from: https://sid.ir/paper/234550/fa
IEEE:
کپیمحمد سلطان حسینی، داوود نصراصفهانی، و وجیهه جوانی، “تعیین تفاوت میزان اهمیت وفاداری به برند در میان هواداران تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران بر حسب ویژگی های جمعیت شناختی آن ها،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 5، no. 18، pp. 33–49، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234550/fa