APA:
کپیبهرنگی، محمدرضا، زبرجدی آشتی، آرش، توانا، فاطمه، و نصیری، رحیم علی. (1395). کاربست شناسه های نظریه خودکارآمدی بندورا با الگوی مدیریت آموزش ریاضی: راهبردی جدید در رشد خودکارآمدی دانش آموزان پسر دوره متوسطه. مدیریت بر آموزش سازمان ها، 5(2 )، 9-44. SID. https://sid.ir/paper/509040/fa
Vancouver:
کپیبهرنگی محمدرضا، زبرجدی آشتی آرش، توانا فاطمه، نصیری رحیم علی. کاربست شناسه های نظریه خودکارآمدی بندورا با الگوی مدیریت آموزش ریاضی: راهبردی جدید در رشد خودکارآمدی دانش آموزان پسر دوره متوسطه. مدیریت بر آموزش سازمان ها[Internet]. 1395؛5(2 ):9-44. Available from: https://sid.ir/paper/509040/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا بهرنگی، آرش زبرجدی آشتی، فاطمه توانا، و رحیم علی نصیری، “کاربست شناسه های نظریه خودکارآمدی بندورا با الگوی مدیریت آموزش ریاضی: راهبردی جدید در رشد خودکارآمدی دانش آموزان پسر دوره متوسطه،” مدیریت بر آموزش سازمان ها، vol. 5، no. 2 ، pp. 9–44، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509040/fa