APA:
کپیمهدوی، سمیه سادات، عقیلی، سیدوحید، هاشم زهی، نوروز، و فرهنگی، علی اکبر. (1397). نقش مهارت های ارتباطی مدیران در توسعه کسب و کار با تاکید بر مشتری مداری. مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 10(2 (مسلسل 38) )، 127-152. SID. https://sid.ir/paper/510329/fa
Vancouver:
کپیمهدوی سمیه سادات، عقیلی سیدوحید، هاشم زهی نوروز، فرهنگی علی اکبر. نقش مهارت های ارتباطی مدیران در توسعه کسب و کار با تاکید بر مشتری مداری. مطالعات توسعه اجتماعی ایران[Internet]. 1397؛10(2 (مسلسل 38) ):127-152. Available from: https://sid.ir/paper/510329/fa
IEEE:
کپیسمیه سادات مهدوی، سیدوحید عقیلی، نوروز هاشم زهی، و علی اکبر فرهنگی، “نقش مهارت های ارتباطی مدیران در توسعه کسب و کار با تاکید بر مشتری مداری،” مطالعات توسعه اجتماعی ایران، vol. 10، no. 2 (مسلسل 38) ، pp. 127–152، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/510329/fa