APA:
کپیبینائی خواجکینی، طاهره، تجلی، پریسا، و شریعت باقری، محمدمهدی. (1400). اثربخشی آموزش برنامه پذیرش و تعهد بر عملکرد خانواده و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دارای آسیب های جسمی-حرکتی با هوش بهنجار. طب توانبخشی، 10(1 )، 79-89. SID. https://sid.ir/paper/510627/fa
Vancouver:
کپیبینائی خواجکینی طاهره، تجلی پریسا، شریعت باقری محمدمهدی. اثربخشی آموزش برنامه پذیرش و تعهد بر عملکرد خانواده و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دارای آسیب های جسمی-حرکتی با هوش بهنجار. طب توانبخشی[Internet]. 1400؛10(1 ):79-89. Available from: https://sid.ir/paper/510627/fa
IEEE:
کپیطاهره بینائی خواجکینی، پریسا تجلی، و محمدمهدی شریعت باقری، “اثربخشی آموزش برنامه پذیرش و تعهد بر عملکرد خانواده و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دارای آسیب های جسمی-حرکتی با هوش بهنجار،” طب توانبخشی، vol. 10، no. 1 ، pp. 79–89، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/510627/fa