مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

107
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

132
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش دانشجویان علوم پزشکی در زمان شیوع ویروس کرونا: فرصت یا تهدید (نامه به سردبیر)

صفحات

 صفحه شروع 500 | صفحه پایان 501

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 سردبیر محترم مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی: پاندمی ویروس کرونا تاثیر زیادی بر همه جنبه های زندگی، به ویژه سبک زندگی و تحصیل دانشجویان علوم پزشکی دارد. کشورهای مختلف در مواجهه با این بحران پاسخ های متفاوتی داشته اند که طیف آن از تعطیلی کامل دانشگاه ها تا فارغ التحصیلی زودهنگام و اشتغال دانشجویان به عنوان پرسنل می باشد. . .

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حجت، محسن، و بادیه پیمای جهرمی، زهره. (1399). نقش دانشجویان علوم پزشکی در زمان شیوع ویروس کرونا: فرصت یا تهدید (نامه به سردبیر). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 20(83 )، 500-501. SID. https://sid.ir/paper/510664/fa

    Vancouver: کپی

    حجت محسن، بادیه پیمای جهرمی زهره. نقش دانشجویان علوم پزشکی در زمان شیوع ویروس کرونا: فرصت یا تهدید (نامه به سردبیر). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1399؛20(83 ):500-501. Available from: https://sid.ir/paper/510664/fa

    IEEE: کپی

    محسن حجت، و زهره بادیه پیمای جهرمی، “نقش دانشجویان علوم پزشکی در زمان شیوع ویروس کرونا: فرصت یا تهدید (نامه به سردبیر)،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 20، no. 83 ، pp. 500–501، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/510664/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button