APA:
کپیسلطانی کوهبنانی، سکینه، و خسروراد، راضیه. (1395). اثربخشی آموزش های روانی حرکتی بر بهبود مشکلات حرکتی دانش آموزان با اختلال بیش فعالی نقص توجه. دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، 23(3)، 532-538. SID. https://sid.ir/paper/510965/fa
Vancouver:
کپیسلطانی کوهبنانی سکینه، خسروراد راضیه. اثربخشی آموزش های روانی حرکتی بر بهبود مشکلات حرکتی دانش آموزان با اختلال بیش فعالی نقص توجه. دانشگاه علوم پزشکی سبزوار[Internet]. 1395؛23(3):532-538. Available from: https://sid.ir/paper/510965/fa
IEEE:
کپیسکینه سلطانی کوهبنانی، و راضیه خسروراد، “اثربخشی آموزش های روانی حرکتی بر بهبود مشکلات حرکتی دانش آموزان با اختلال بیش فعالی نقص توجه،” دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، vol. 23، no. 3، pp. 532–538، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/510965/fa