Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,700
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

750
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی نقش مدیریت روابط با مشتری در کسب مزیت رقابتی در بازارهای رقابتی در سازمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی

صفحات

 صفحه شروع 23 | صفحه پایان 32

چکیده

 افزایش رقابت در بازارها است که سازمان ها را وا می دارد تا برای موفقیت بیشتر به راه های نوین رقابت در بلندمدت روی آورند. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی کلی تجاری است که شرکت ها را قادر به مدیریت موثر ارتباط با مشتری می کند. هدف این پژوهش بررسی نقش مدیریت روابط با مشتری درکسب مزیت رقابتی در بازارهای رقابتی در سازمان تامین اجتماعی است. روش تحقیق این مطالعه بر حسب هدف, کاربردی و بر حسب شیوه گرد آوری اطلاعات, توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق شامل 400 نفر از کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی است. برای تعیین نمونه آماری از جدول گرسی مورگان استفاده شده و حجم نمونه مناسب 196 نفر تعیین شده است, روش نمونه گیری نیز تصادفی ساده است. جهت گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها در بخش آمار استنباطی با استفاده از نرم افزار 23 Spss انجام شده است. نتایج حاکی از آن است که بین ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری, تمرکز بر مشتریان کلیدی, مدیریت دانش, فناوری و ساختار سازمانی با کسب مزیت رقابتی, ارتباط مثبت و معنی داری وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    برقی اسکویی، محمدمهدی، و ناصری اسکوئی، حمیدرضا. (1397). بررسی نقش مدیریت روابط با مشتری در کسب مزیت رقابتی در بازارهای رقابتی در سازمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی. مطالعات نوین کاربردی در مدیریت اقتصاد و حسابداری، 1(2)، 23-32. SID. https://sid.ir/paper/511134/fa

    Vancouver: کپی

    برقی اسکویی محمدمهدی، ناصری اسکوئی حمیدرضا. بررسی نقش مدیریت روابط با مشتری در کسب مزیت رقابتی در بازارهای رقابتی در سازمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی. مطالعات نوین کاربردی در مدیریت اقتصاد و حسابداری[Internet]. 1397؛1(2):23-32. Available from: https://sid.ir/paper/511134/fa

    IEEE: کپی

    محمدمهدی برقی اسکویی، و حمیدرضا ناصری اسکوئی، “بررسی نقش مدیریت روابط با مشتری در کسب مزیت رقابتی در بازارهای رقابتی در سازمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی،” مطالعات نوین کاربردی در مدیریت اقتصاد و حسابداری، vol. 1، no. 2، pp. 23–32، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/511134/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا