APA:
کپیسیفی، سمیه، ابراهیمی قوام، صغری، عشایری، حسن، فرخی، نورعلی، و درتاج، فریبرز. (1396). اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مولفه های برنامه ریزی و حل مساله ی کارکردهای اجرایی دانش آموزان دبستان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 13(43 )، 99-116. SID. https://sid.ir/paper/511232/fa
Vancouver:
کپیسیفی سمیه، ابراهیمی قوام صغری، عشایری حسن، فرخی نورعلی، درتاج فریبرز. اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مولفه های برنامه ریزی و حل مساله ی کارکردهای اجرایی دانش آموزان دبستان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1396؛13(43 ):99-116. Available from: https://sid.ir/paper/511232/fa
IEEE:
کپیسمیه سیفی، صغری ابراهیمی قوام، حسن عشایری، نورعلی فرخی، و فریبرز درتاج، “اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مولفه های برنامه ریزی و حل مساله ی کارکردهای اجرایی دانش آموزان دبستان،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 13، no. 43 ، pp. 99–116، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/511232/fa