مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

567
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

239
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل موثر در ارتباطات روسای کلانتری با ارباب رجوع (موردمطالعه: فرماندهی انتظامی استان کرمان)

صفحات

 صفحه شروع 477 | صفحه پایان 500

چکیده

 زمینه و هدف: امروزه سازمانها باید به تقاضاهای روزافزون شهروندان پاسخگو باشند, ازاین رو پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع در همه سازمانها نقش محوری دارد. هدف این پژوهش شناسایی عوامل موثر در ارتباطات روسای کلانتری با ارباب رجوع است. روش: این پژوهش از نوع پژوهش های کاربردی و روش به کاررفته در آن توصیفی از نوع همبستگی است. روش جمع آوری داده ها میدانی با استفاده از پرسش نامه محقق ساخته با 61 پرسش بسته است. جامعه آماری این پژوهش, کلیه روسای کلانتری های استان کرمان بود و نمونه گیری انجام نشد و جامعه آماری به صورت تمام شمار در نظر گرفته شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده, از آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن داده ها و برای تایید مدل از تکنیک تحلیل عاملی تاییدی در نرم افزار «اسمارت پی.ال.اس» استفاده شد. یافته ها: افراد مشارکت کننده در پژوهش از سن, تحصیلات, سابقه خدمت و درجه مورد قبولی برخوردار بوده و ارزیابی افراد از متغیرهای نگرش عوامل فردی با میانگین3.091  و عوامل محیطی با میانگین 3.000 و عوامل سازمانی با میانگین 3.478 مطلوب و میزان رضایت مندی ارباب رجوع از منظر روسای کلانتری از میانگین بالایی (4.000) برخوردار و رضایت بخش بوده است. نتایج: نتایج پژوهش نشان می دهد عوامل فردی, سازمانی و محیطی در ارتباطات روسای کلانتری های استان کرمان با ارباب رجوع به صورت مثبت و مستقیم موثر است که می تواند در رضایت مندی ارباب رجوع اثرگذار باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    برزگر، علیرضا، جزینی، علیرضا، و عضدی، وحید. (1396). عوامل موثر در ارتباطات روسای کلانتری با ارباب رجوع (موردمطالعه: فرماندهی انتظامی استان کرمان). پژوهش های مدیریت انتظامی (مطالعات مدیریت انتظامی)، 12(3 )، 477-500. SID. https://sid.ir/paper/512439/fa

    Vancouver: کپی

    برزگر علیرضا، جزینی علیرضا، عضدی وحید. عوامل موثر در ارتباطات روسای کلانتری با ارباب رجوع (موردمطالعه: فرماندهی انتظامی استان کرمان). پژوهش های مدیریت انتظامی (مطالعات مدیریت انتظامی)[Internet]. 1396؛12(3 ):477-500. Available from: https://sid.ir/paper/512439/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا برزگر، علیرضا جزینی، و وحید عضدی، “عوامل موثر در ارتباطات روسای کلانتری با ارباب رجوع (موردمطالعه: فرماندهی انتظامی استان کرمان)،” پژوهش های مدیریت انتظامی (مطالعات مدیریت انتظامی)، vol. 12، no. 3 ، pp. 477–500، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512439/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button