APA:
کپیطبیبی، محمدرضا، شیرخدایی، میثم، و صیداحمدی، نسیم. (1394). الویت بندی عوامل موثر در ارزیابی صادرکنندگان بر اساس شاخص انعطاف پذیری استراتژیک با استفاده از تکنیک تصمیم گیری FANP. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(2 (پیاپی 17) )، 37-51. SID. https://sid.ir/paper/512465/fa
Vancouver:
کپیطبیبی محمدرضا، شیرخدایی میثم، صیداحمدی نسیم. الویت بندی عوامل موثر در ارزیابی صادرکنندگان بر اساس شاخص انعطاف پذیری استراتژیک با استفاده از تکنیک تصمیم گیری FANP. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(2 (پیاپی 17) ):37-51. Available from: https://sid.ir/paper/512465/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا طبیبی، میثم شیرخدایی، و نسیم صیداحمدی، “الویت بندی عوامل موثر در ارزیابی صادرکنندگان بر اساس شاخص انعطاف پذیری استراتژیک با استفاده از تکنیک تصمیم گیری FANP،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 2 (پیاپی 17) ، pp. 37–51، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512465/fa