APA:
کپیالحسینی المدرسی، سیدمهدی، و محمدی، فاطمه. (1394). ارزیابی ارزش های خرید اینترنتی حساسیت قیمتی و تنوع طلبی خریداران. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(2 (پیاپی 17) )، 127-146. SID. https://sid.ir/paper/512468/fa
Vancouver:
کپیالحسینی المدرسی سیدمهدی، محمدی فاطمه. ارزیابی ارزش های خرید اینترنتی حساسیت قیمتی و تنوع طلبی خریداران. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(2 (پیاپی 17) ):127-146. Available from: https://sid.ir/paper/512468/fa
IEEE:
کپیسیدمهدی الحسینی المدرسی، و فاطمه محمدی، “ارزیابی ارزش های خرید اینترنتی حساسیت قیمتی و تنوع طلبی خریداران،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 2 (پیاپی 17) ، pp. 127–146، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512468/fa