Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

280
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

149
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه روشی نوین در آموزش، ارزیابی و پس خوراند به دستیاران کشیک در بخش های بالینی

صفحات

 صفحه شروع 275 | صفحه پایان 276

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 با توجه به چالش های نظام سلامت و در راستای اهداف و سیاست های آموزشی و پژوهشی کلان کشور (سیاست های کلی سلامت 2014 و سند چشم انداز ایران 2004) و با استفاده از امکانات و دانش موجود، به منظور تربیت پزشکان حاذق، با مسوولیت و پاسخگو و نیز در جهت یاددهی و یادگیری بر مبنای اصول اخلاق پزشکی و تعهد حرفه ای پزشکی (کوریکولوم های آموزش تخصصی 2008)؛ و با توجه به اینکه طبق مطالعات « به نظر می رسد که برنامه های دکترای تخصصی در شکل فعلی آن با توجه به رسالت، محتوا و طول دوره، پاسخگوی تمام نیازهای کشور نمی باشد» (صادقی راد، 2009) ارائه ی روشی نوین در آموزش، پسخوراند و ارزیابی میزان عمل به آموخته ها به دستیاران کشیک در بخش های بالینی برای تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه ضروری به نظر می رسد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بناگذارمحمدی، علی، استادی، علی، و زارع نهندی، مریم. (1394). ارائه روشی نوین در آموزش, ارزیابی و پس خوراند به دستیاران کشیک در بخش های بالینی. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 6(3 )، 275-276. SID. https://sid.ir/paper/514659/fa

    Vancouver: کپی

    بناگذارمحمدی علی، استادی علی، زارع نهندی مریم. ارائه روشی نوین در آموزش, ارزیابی و پس خوراند به دستیاران کشیک در بخش های بالینی. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1394؛6(3 ):275-276. Available from: https://sid.ir/paper/514659/fa

    IEEE: کپی

    علی بناگذارمحمدی، علی استادی، و مریم زارع نهندی، “ارائه روشی نوین در آموزش, ارزیابی و پس خوراند به دستیاران کشیک در بخش های بالینی،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 6، no. 3 ، pp. 275–276، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/514659/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا