APA:
کپی. (1393). اثربخشی آموزش رفتاردرمانی دیالکتیکی گروهی بر کاهش نشانه های اختلال نقص توجه / بیش فعالی و بهبود کیفیت زندگی دانش آموزان. روان شناسی بالینی، 6(1)، 39-51. SID. https://sid.ir/paper/515040/fa
Vancouver:
کپی. اثربخشی آموزش رفتاردرمانی دیالکتیکی گروهی بر کاهش نشانه های اختلال نقص توجه / بیش فعالی و بهبود کیفیت زندگی دانش آموزان. روان شناسی بالینی[Internet]. 1393؛6(1):39-51. Available from: https://sid.ir/paper/515040/fa
IEEE:
کپی، “اثربخشی آموزش رفتاردرمانی دیالکتیکی گروهی بر کاهش نشانه های اختلال نقص توجه / بیش فعالی و بهبود کیفیت زندگی دانش آموزان،” روان شناسی بالینی، vol. 6، no. 1، pp. 39–51، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515040/fa