APA:
کپیاحمدی فرد، کاظم، خانلری، امیر، و معصومی خلجی، حمیدرضا. (1397). بررسی رابطه هویت برند, ارزش ادراک شده و رضایتمندی از برند با قصد خرید با توجه به نفش واسطه گری ترجیح برند. نخبگان علوم و مهندسی، 3(6 )، 15-27. SID. https://sid.ir/paper/515202/fa
Vancouver:
کپیاحمدی فرد کاظم، خانلری امیر، معصومی خلجی حمیدرضا. بررسی رابطه هویت برند, ارزش ادراک شده و رضایتمندی از برند با قصد خرید با توجه به نفش واسطه گری ترجیح برند. نخبگان علوم و مهندسی[Internet]. 1397؛3(6 ):15-27. Available from: https://sid.ir/paper/515202/fa
IEEE:
کپیکاظم احمدی فرد، امیر خانلری، و حمیدرضا معصومی خلجی، “بررسی رابطه هویت برند, ارزش ادراک شده و رضایتمندی از برند با قصد خرید با توجه به نفش واسطه گری ترجیح برند،” نخبگان علوم و مهندسی، vol. 3، no. 6 ، pp. 15–27، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515202/fa