APA:
کپیهادی زاده مقدم، اکرم، جمالی کاپک، شهرام، و موسوی، سیدحسین. (1391). پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 11(10 (پیاپی 43))، 31-51. SID. https://sid.ir/paper/470188/fa
Vancouver:
کپیهادی زاده مقدم اکرم، جمالی کاپک شهرام، موسوی سیدحسین. پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1391؛11(10 (پیاپی 43)):31-51. Available from: https://sid.ir/paper/470188/fa
IEEE:
کپیاکرم هادی زاده مقدم، شهرام جمالی کاپک، و سیدحسین موسوی، “پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 11، no. 10 (پیاپی 43)، pp. 31–51، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/470188/fa