APA:
کپیشیرازی، بهناز، رحیم نیا، فریبرز، و مرتضوی، سعید. (1395). تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامه های بازاریابی رابطه مند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(2 (پیاپی 26))، 69-87. SID. https://sid.ir/paper/515213/fa
Vancouver:
کپیشیرازی بهناز، رحیم نیا فریبرز، مرتضوی سعید. تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامه های بازاریابی رابطه مند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(2 (پیاپی 26)):69-87. Available from: https://sid.ir/paper/515213/fa
IEEE:
کپیبهناز شیرازی، فریبرز رحیم نیا، و سعید مرتضوی، “تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامه های بازاریابی رابطه مند،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 2 (پیاپی 26)، pp. 69–87، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515213/fa