APA:
کپیاسفیدانی، محمدرحیم، اشکانی، مهدی، و عباسی، امیرحسین. (1395). تأثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(3 (پیاپی 27) )، 159-175. SID. https://sid.ir/paper/516837/fa
Vancouver:
کپیاسفیدانی محمدرحیم، اشکانی مهدی، عباسی امیرحسین. تأثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(3 (پیاپی 27) ):159-175. Available from: https://sid.ir/paper/516837/fa
IEEE:
کپیمحمدرحیم اسفیدانی، مهدی اشکانی، و امیرحسین عباسی، “تأثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 3 (پیاپی 27) ، pp. 159–175، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516837/fa