مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,021
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

878
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند

صفحات

 صفحه شروع 159 | صفحه پایان 175

چکیده

 در جامعه مصرف کننده امروزی, جایی که برای مصرف کننده به آسانی امکان نشان دادن طرفداری برند وجود دارد, برای صاحبان بازار, فهم رفتارهایی که به انتخاب برند منجر می شوند مهم است. هدف مطالعه حاضر بررسی چگونگی تأثیر ارتباطات برند مصرف کنندگان بر متغیرهای بشارت برند است که به رفتارهای حمایتی برند منجر می شود. مطالعه حاضر اثر سه مؤلفه از مؤلفه های ارتباطات برند مصرف کننده را بر مؤلفه های بشارت برند بررسی می کند. داده ها به وسیله پرسشنامه از جامعه آماری شامل 350 نفر از دانشجویان و در مورد برند گوشی همراه به دست آمد. فرضیه های پژوهش حاضر با استفاده از معادلات ساختاری تحلیل شده و سه فرضیه رد و هشت فرضیه تأیید شد. یافته های پژوهش نشان داد که مفهوم ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند تأثیر مثبت می گذارد؛ به عبارت دیگر هویت پذیری برند بر توصیه مثبت و منفی برند, تعهد برند.بر قصد خرید و توصیه منفی برند و اطمینان برند بر قصد خرید و توصیه مثبت برند تأثیر مثبت می گذارد؛ همچنین مشخص شد که متغیر قصد خرید بر دو متغیر توصیه مثبت و منفی برند تأثیر مثبت دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اسفیدانی، محمدرحیم، اشکانی، مهدی، و عباسی، امیرحسین. (1395). تأثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(3 (پیاپی 27) )، 159-175. SID. https://sid.ir/paper/516837/fa

    Vancouver: کپی

    اسفیدانی محمدرحیم، اشکانی مهدی، عباسی امیرحسین. تأثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(3 (پیاپی 27) ):159-175. Available from: https://sid.ir/paper/516837/fa

    IEEE: کپی

    محمدرحیم اسفیدانی، مهدی اشکانی، و امیرحسین عباسی، “تأثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 3 (پیاپی 27) ، pp. 159–175، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516837/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button