APA:
کپیحسنقلی پوریاسوری، طهمورث، و باقری، فاطمه. (1396). تأثیر اقدامات بازاریابی مبتنی بر ارتباط متقابل آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایران گردی مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی شهر تهران. گردشگری و توسعه، 6(1 (پیاپی 10) )، 80-100. SID. https://sid.ir/paper/517011/fa
Vancouver:
کپیحسنقلی پوریاسوری طهمورث، باقری فاطمه. تأثیر اقدامات بازاریابی مبتنی بر ارتباط متقابل آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایران گردی مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی شهر تهران. گردشگری و توسعه[Internet]. 1396؛6(1 (پیاپی 10) ):80-100. Available from: https://sid.ir/paper/517011/fa
IEEE:
کپیطهمورث حسنقلی پوریاسوری، و فاطمه باقری، “تأثیر اقدامات بازاریابی مبتنی بر ارتباط متقابل آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایران گردی مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی شهر تهران،” گردشگری و توسعه، vol. 6، no. 1 (پیاپی 10) ، pp. 80–100، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517011/fa