APA:
کپیقاسم زاده، سوگند، یزدی، سیده منور، و غزنوی کاشانی، زینب. (1397). اثربخشی برنامه آموزشی طراحی شده بازی محور بر آگاهی واج شناختی کودکان سندرم داون. مطالعات ناتوانی، 8(- )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/517186/fa
Vancouver:
کپیقاسم زاده سوگند، یزدی سیده منور، غزنوی کاشانی زینب. اثربخشی برنامه آموزشی طراحی شده بازی محور بر آگاهی واج شناختی کودکان سندرم داون. مطالعات ناتوانی[Internet]. 1397؛8(- ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/517186/fa
IEEE:
کپیسوگند قاسم زاده، سیده منور یزدی، و زینب غزنوی کاشانی، “اثربخشی برنامه آموزشی طراحی شده بازی محور بر آگاهی واج شناختی کودکان سندرم داون،” مطالعات ناتوانی، vol. 8، no. - ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517186/fa