APA:
کپیمحمدلو، هادی، قربانیان، الهام، و خانبانی، مهدی. (1394). اثربخشی آموزش مهارت های شناختی-اجتماعی بر کاهش نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای دانش آموزان. روان شناسی کاربردی، 9(3 (پیاپی35) )، 99-113. SID. https://sid.ir/paper/517230/fa
Vancouver:
کپیمحمدلو هادی، قربانیان الهام، خانبانی مهدی. اثربخشی آموزش مهارت های شناختی-اجتماعی بر کاهش نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای دانش آموزان. روان شناسی کاربردی[Internet]. 1394؛9(3 (پیاپی35) ):99-113. Available from: https://sid.ir/paper/517230/fa
IEEE:
کپیهادی محمدلو، الهام قربانیان، و مهدی خانبانی، “اثربخشی آموزش مهارت های شناختی-اجتماعی بر کاهش نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای دانش آموزان،” روان شناسی کاربردی، vol. 9، no. 3 (پیاپی35) ، pp. 99–113، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517230/fa