APA:
کپیزارع، محمد، مهربان، جواد، و ساریخانی، راحله. (1394). بررسی تاثیر استفاده از چندرسانه ای آموزشی بر میزان یادگیری و انگیزه پیشرفت در درس فیزیولوژی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 11(36)، 179-190. SID. https://sid.ir/paper/517775/fa
Vancouver:
کپیزارع محمد، مهربان جواد، ساریخانی راحله. بررسی تاثیر استفاده از چندرسانه ای آموزشی بر میزان یادگیری و انگیزه پیشرفت در درس فیزیولوژی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1394؛11(36):179-190. Available from: https://sid.ir/paper/517775/fa
IEEE:
کپیمحمد زارع، جواد مهربان، و راحله ساریخانی، “بررسی تاثیر استفاده از چندرسانه ای آموزشی بر میزان یادگیری و انگیزه پیشرفت در درس فیزیولوژی،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 11، no. 36، pp. 179–190، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517775/fa