APA:
کپیاحمدی، احمد، علیان نژاد، محمدرضا، و فتح آبادی، روح اله. (1398). تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای بر میزان یادگیری درس فیزیولوژی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 12(3 )، 53-61. SID. https://sid.ir/paper/364583/fa
Vancouver:
کپیاحمدی احمد، علیان نژاد محمدرضا، فتح آبادی روح اله. تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای بر میزان یادگیری درس فیزیولوژی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1398؛12(3 ):53-61. Available from: https://sid.ir/paper/364583/fa
IEEE:
کپیاحمد احمدی، محمدرضا علیان نژاد، و روح اله فتح آبادی، “تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای بر میزان یادگیری درس فیزیولوژی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 12، no. 3 ، pp. 53–61، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/364583/fa