APA:
کپینوظهوری پهرآباد، رامین، فتحی آذر، اسکندر، ادیب، یوسف، و بافنده قراملکی، حسن. (1398). تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیش دبستانی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 16(35 (پیاپی 62) )، 53-63. SID. https://sid.ir/paper/518802/fa
Vancouver:
کپینوظهوری پهرآباد رامین، فتحی آذر اسکندر، ادیب یوسف، بافنده قراملکی حسن. تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیش دبستانی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1398؛16(35 (پیاپی 62) ):53-63. Available from: https://sid.ir/paper/518802/fa
IEEE:
کپیرامین نوظهوری پهرآباد، اسکندر فتحی آذر، یوسف ادیب، و حسن بافنده قراملکی، “تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیش دبستانی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 16، no. 35 (پیاپی 62) ، pp. 53–63، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518802/fa