APA:
کپیقدم پور، عزت اله، بیرانوند، زینب، و یوسف وند، مهدی. (1396). مقایسه اثربخشی آموزش به روش ایده جویی (اسکمپر), بارش مغزی و سنتی در تغییر سطح خودپنداره خلاق و باز بودن نسبت تجربه ها. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 7(1)، 125-154. SID. https://sid.ir/paper/519090/fa
Vancouver:
کپیقدم پور عزت اله، بیرانوند زینب، یوسف وند مهدی. مقایسه اثربخشی آموزش به روش ایده جویی (اسکمپر), بارش مغزی و سنتی در تغییر سطح خودپنداره خلاق و باز بودن نسبت تجربه ها. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی[Internet]. 1396؛7(1):125-154. Available from: https://sid.ir/paper/519090/fa
IEEE:
کپیعزت اله قدم پور، زینب بیرانوند، و مهدی یوسف وند، “مقایسه اثربخشی آموزش به روش ایده جویی (اسکمپر), بارش مغزی و سنتی در تغییر سطح خودپنداره خلاق و باز بودن نسبت تجربه ها،” ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، vol. 7، no. 1، pp. 125–154، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519090/fa