Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

457
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه های اجتماعی د ر صنعت بانکداری

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 تحولات سریع اینترنت و رشد روزافزون رسانه های اجتماعی, فرصت های جدیدی را برای کسب وکارهای امروزی فراهم نموده است. سازمان ها با استفاده از این رسانه ها می توانند روابط عمیق و بادوامی را با مشتریان خود برقرار ساخته و با درگیر ساختن آن ها با برند خود, پیامدهای مثبتی را هم برای خودشان, هم برای مشتریان و جامعه ایجاد نمایندکنند. بر این اساس, پژوهش حاضر به دنبال شناسایی پیش زمینه ها, ابعاد و پیامدهای درگیری مشتریان با برند در رسانه های اجتماعی, در صنعت بانکداری است. در راستایبه منظور دستیابی به هدف مذکور مصاحبه های عمیق نیمه ساختاریافته ای با مشتریانی که دنبال کننده یک یا چند بانک در رسانه های اجتماعی بودند, صورت پذیرفت و تحلیل داده های آن با استفاده از روش تحلیل محتوا, انجام گردیدشد. نتایج تحقیق؛ شامل سه بخش پیش زمینه ها (فردی, سازمانی و رسانه), پیامدها (فردی, سازمانی و اجتماعی) و ابعاد درگیری مشتریان, در قالب مدل تحقیق ارائه شد. که شامل سه بخش پیش زمینه ها (فردی, سازمانی و رسانه), پیامدها (فردی, سازمانی و اجتماعی) و ابعاد درگیری مشتریان بوده و. درنهایت, پیشنهاد هایی به منظور استفاده از این رسانه ها برای درگیر ساختن مشتریان, ارائه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهدشتی شاهرخ، زهره، محمدیان محمودی تبار، محمود، کیماسی، مسعود، و ساجدی فر، علی اصغر. (1398). مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه های اجتماعی د ر صنعت بانکداری. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 7(29 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/520100/fa

    Vancouver: کپی

    دهدشتی شاهرخ زهره، محمدیان محمودی تبار محمود، کیماسی مسعود، ساجدی فر علی اصغر. مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه های اجتماعی د ر صنعت بانکداری. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1398؛7(29 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/520100/fa

    IEEE: کپی

    زهره دهدشتی شاهرخ، محمود محمدیان محمودی تبار، مسعود کیماسی، و علی اصغر ساجدی فر، “مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه های اجتماعی د ر صنعت بانکداری،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 7، no. 29 ، pp. 0–0، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520100/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا