APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، محمدیان محمودی تبار، محمود، کیماسی، مسعود، و ساجدی فر، علی اصغر. (1398). مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه های اجتماعی د ر صنعت بانکداری. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 7(29 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/520100/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، محمدیان محمودی تبار محمود، کیماسی مسعود، ساجدی فر علی اصغر. مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه های اجتماعی د ر صنعت بانکداری. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1398؛7(29 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/520100/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، محمود محمدیان محمودی تبار، مسعود کیماسی، و علی اصغر ساجدی فر، “مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه های اجتماعی د ر صنعت بانکداری،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 7، no. 29 ، pp. 0–0، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520100/fa