مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

792
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

657
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

استراتژی های محتوا در شبکه های اجتماعی: جوامع برند سلامت محور در ایران

صفحات

 صفحه شروع 49 | صفحه پایان 59

چکیده

 مقدمه: رشد سریع رسانه های اجتماعی فرصت های زیادی برای فعالان حوزه سلامت ایجاد کرده تا بخش زیادی از فعالیت های بازاریابی خود را در این حیطه انجام دهند, هدف اصلی پژوهش حاضر درک کامل فاکتورهای اصلی استراتژی محتوا در رسانه اجتماعی اینستاگرام کلینیک های سلامتی برای افزایش درگیری اعضای جوامع برند است. روش پژوهش: پژوهش حاضر در 2 مرحله انجام گردید, مرحله اول با بررسی مطالعات پیشین و مصاحبه عمقی با 8 خبره بومی به استخراج مدل اقدام شد و مرحله دوم روابط بین متغیر های مدل بررسی گردید, از حیث روش, مطالعه موردی چندگانه تبینی (علی) می باشد که 1572 پست اینستاگرام 8 کلینیک سلامتی با روش نتنوگرافی در دوره زمانی 1 ساله کدگذاری و تحلیل گردید. یافته ها: در سطح 95 درصد اطمینان رابطه معنی داری بین نوع محتوا (p<0. 001) و هشتگ (p<0. 000) با متغیرهای درگیری مشتری وجود دارد و بین چابکی محتوا (p<0. 001) با درگیری مشتری (به جزء ذخیره پست و درصد کشف) و بین روز ارسال پست (p<0. 001) با متغیرهای درگیری مشتری ( به جزء درصد کشف و تعداد نفرات مشاهده کننده) و بین مفاد محتوا (p<0. 001) با درگیری مشتری (به جزء بازدید پروفایل و درصد کشف) و لحن صدا (p<0. 002) با درگیری مشتری (به جزء لایک, درصد کشف و فالور جدید ) رابطه معنی داری وجود دارد. نتیجه گیری: فاکتورهای حاصل به کلینیک های سلامتی کمک می کند تا محتوای بهینه و متناسب با مشتریان جامعه برند خود ایجاد کند که بتواند تعداد اعضای جامعه برند را بالا برده و آنها را با محتوا درگیر کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    نظری عامله، کیانوش، جعفری، پژمان، و غفاری، فرهاد. (1397). استراتژی های محتوا در شبکه های اجتماعی: جوامع برند سلامت محور در ایران. مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)، 9(2 )، 49-59. SID. https://sid.ir/paper/232362/fa

    Vancouver: کپی

    نظری عامله کیانوش، جعفری پژمان، غفاری فرهاد. استراتژی های محتوا در شبکه های اجتماعی: جوامع برند سلامت محور در ایران. مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)[Internet]. 1397؛9(2 ):49-59. Available from: https://sid.ir/paper/232362/fa

    IEEE: کپی

    کیانوش نظری عامله، پژمان جعفری، و فرهاد غفاری، “استراتژی های محتوا در شبکه های اجتماعی: جوامع برند سلامت محور در ایران،” مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)، vol. 9، no. 2 ، pp. 49–59، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/232362/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button