APA:
کپیمحمدی، مهدی، و جعفری، سکینه. (1394). ارائه مدل ساختاری مهارت های مطالعه, احساس خودکارآمدی و ارزشیابی دانشجویان از کیفیت برنامه درسی (مطالعه مورد؛ دانشگاه شیراز). پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، 22 (دوره جدید)(7)، 49-64. SID. https://sid.ir/paper/520640/fa
Vancouver:
کپیمحمدی مهدی، جعفری سکینه. ارائه مدل ساختاری مهارت های مطالعه, احساس خودکارآمدی و ارزشیابی دانشجویان از کیفیت برنامه درسی (مطالعه مورد؛ دانشگاه شیراز). پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)[Internet]. 1394؛22 (دوره جدید)(7):49-64. Available from: https://sid.ir/paper/520640/fa
IEEE:
کپیمهدی محمدی، و سکینه جعفری، “ارائه مدل ساختاری مهارت های مطالعه, احساس خودکارآمدی و ارزشیابی دانشجویان از کیفیت برنامه درسی (مطالعه مورد؛ دانشگاه شیراز)،” پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، vol. 22 (دوره جدید)، no. 7، pp. 49–64، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520640/fa