APA:
کپیکاوه، زهره. (1394). بررسی میزان, اهداف, مراحل و موانع بهره گیری از رسانه های آموزشی در فرایند یاددهی - یادگیری از دید معلمان دوره ابتدایی شهر تهران. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، 22 (دوره جدید)(7)، 149-162. SID. https://sid.ir/paper/520642/fa
Vancouver:
کپیکاوه زهره. بررسی میزان, اهداف, مراحل و موانع بهره گیری از رسانه های آموزشی در فرایند یاددهی - یادگیری از دید معلمان دوره ابتدایی شهر تهران. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)[Internet]. 1394؛22 (دوره جدید)(7):149-162. Available from: https://sid.ir/paper/520642/fa
IEEE:
کپیزهره کاوه، “بررسی میزان, اهداف, مراحل و موانع بهره گیری از رسانه های آموزشی در فرایند یاددهی - یادگیری از دید معلمان دوره ابتدایی شهر تهران،” پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، vol. 22 (دوره جدید)، no. 7، pp. 149–162، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520642/fa