APA:
کپیدهقانپوری، حوریه، و عبدوی، فاطمه. (1394). بررسی اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالو گرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(4 (پیاپی 19) )، 99-118. SID. https://sid.ir/paper/522370/fa
Vancouver:
کپیدهقانپوری حوریه، عبدوی فاطمه. بررسی اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالو گرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(4 (پیاپی 19) ):99-118. Available from: https://sid.ir/paper/522370/fa
IEEE:
کپیحوریه دهقانپوری، و فاطمه عبدوی، “بررسی اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالو گرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19) ، pp. 99–118، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/522370/fa