APA:
کپیاسماعیل زاده، لیلا، غلامعلی لواسانی، مسعود، و قاسم زاده، سوگند. (1400). مقایسه اثربخشی برنامه آموزشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری خودتنظیمی هیجانی نوجوانان تیزهوش. سلامت اجتماعی، 8(3 )، 444-452. SID. https://sid.ir/paper/522825/fa
Vancouver:
کپیاسماعیل زاده لیلا، غلامعلی لواسانی مسعود، قاسم زاده سوگند. مقایسه اثربخشی برنامه آموزشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری خودتنظیمی هیجانی نوجوانان تیزهوش. سلامت اجتماعی[Internet]. 1400؛8(3 ):444-452. Available from: https://sid.ir/paper/522825/fa
IEEE:
کپیلیلا اسماعیل زاده، مسعود غلامعلی لواسانی، و سوگند قاسم زاده، “مقایسه اثربخشی برنامه آموزشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری خودتنظیمی هیجانی نوجوانان تیزهوش،” سلامت اجتماعی، vol. 8، no. 3 ، pp. 444–452، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/522825/fa